Good driver, good price
SHIMI
אחלה גבר
tomer
חייל
אחלה גבר מחיר קטלני
Daniel Hanoonov
חווית נסיעה נעימה אוירה טובה
שובל KUDXH
שמרטפית
נסעתי נסיעה יחסית ארוכה ומאוד נהנתי לנסוע עם סיימון נהג אדיב ונעים מאוד, נסיעה רגועה ובטוחה עם שירות מכל הלב. תודה רבה!
דבורה פגוט
לקוחה קבועה
שירות מעולה ואדיב
איתי איילון (A.I Office)
מתכנת AI
Simon est très serviable, et gentil. Très bon conducteur
Megan Boyadjian
תייר
Super Driver!!!!
Ruben Attia
נעימת הליכות
נהג תותח! אפשר לסמוך עליו
Alina Bikbulatov
אדיבה
אחלה של בן אדם נסיעה נעימה וכיפית
Uri baram Baram
ממליץ מקומי
Très professionnel et agréable
Eden Benisty
חיילת